Encontramos momentos na vida, que nos inspiram, para divulgarmos aquilo que a nossa própria alma sente. Com certeza, estes momentos nascem numa experiência interior, quer dizer, num profundo diálogo com Deus. Estes momentos nascem, quando mergulhamos dentro da nossa alma e nós nos perguntamos: de onde viemos, onde estamos e para onde caminhamos? E encontramos a resposta neste profundo diálogo com Deus - quando Ele se torna, para nossa existência, o Caminho, a Verdade e a Vida. Assim, compreendemos, que o Senhor nos convida a cumprir uma grande missão: que todos possamos nos chamar de irmãos e de seus filhos.

É preciso que exista mais amor e união entre nós, para que possamos ser a semelhança e a imagem de Jesus Cristo. Foi ELE que afirmou que veio para que todos tenham vida e a tenham em abundância.

Nestas reflexões, quero convosco mergulhar no fundo das nossas almas e procurar viver a vida conforme nos foi dada.

Pe. Jan Zasowski

sábado, 23 de março de 2013

E – mail od Jezusa Chrystusa



Pozwól mi, że ja będę się zajmował twoimi rzeczami i wszystko potoczy się lepiej w twoim życiu.
Kiedy ty całkowicie mnie zawierzysz, wszystko się zrealizuje według moich planów.
Nie bądź tak zaniepokojony, nie przedstawiaj mi też modlitwy tak nerwowej, tak jakbyś domagał się natychmiastowej interwencji i chciałbyś, aby natychmiast były spełnione twoje życzenia: Wycisz się na chwilę, zamknij oczy, wejdź w głębię swojej duszy i powiedz mi ze spokojem: JEZU UFAM TOBIE.

Staraj się wyzbyć z wszelkich niepotrzebnych zmartwień, co może później się stać.
Nie rób bałaganu w moich planach, chcąc siłą umieścić twoje idee.
Pozwól mi być Bogiem i abym miał moją wolność decyzji, zaufaj mi bezgranicznie, cały ofiaruj się mnie, odpoczywaj we mnie i pozostaw w moich rękach twoją przyszłość.
Powtarzaj ciągle: JEZU UFAM TOBIE.

Co najwięcej w twoim życiu stwarza problemy to są twoje racje, twoje idee i ty chcesz wszystko rozwiązać według twojego myślenia i chcenia.
Kiedy mi mówisz JEZU UFAM TOBIE, nie jako pacjent, który prosi   lekarza, aby go natychmiast wyleczył, ponieważ już wskazuje formę jaka ma zaistnieć.

Spróbuj przebywać w moim dłoniach, w moim serdecznym uścisku – ni bój się przyjść do mnie i przebywać ze mną. JA CIĘ KOCHAM!
Jeśli ciągle w twoich myślach jest ta wątpliwość, że wszystko się pogarsza i komplikuje mimo, że się modlisz –  
wycisz się w głębi swojej duszy i ufaj do końca…
Kontynuuj i powtarzaj w każdym momencie twojego życia: JEZU UFAM TOBIE.

Potrzebuje abym miał wolność w realizowaniu moich dzieł…
Nie zatrzymuj mnie i nie więź mnie w twoich niepotrzebnych zmartwieniach.
Szatan – demon chce właśnie tego: zdenerwować cię, zasmucić cię, niepokoić cię ciągle i odebrać ci pokój z serca…
Ufaj mnie… Mówię – zawsze ufaj mnie…

Cały bądź dla mnie i we mnie, oddal od siebie wszystkie żale, niepowodzenia, cierpienia, niezadowolenie, krzywdę i odpoczywaj spokojnie we mnie.
I powtarzaj: JEZU UFAM TOBIE.
W ten sposób doświadczysz wielkich cudów w twoim życiu. I ja ci przyrzekam to wszystko w imię wielkiej miłości, którą mam do ciebie.

Jezus Chrystus.

Pe. Jan Zasowski


************************************************ 


Nenhum comentário:

Postar um comentário