Encontramos momentos na vida, que nos inspiram, para divulgarmos aquilo que a nossa própria alma sente. Com certeza, estes momentos nascem numa experiência interior, quer dizer, num profundo diálogo com Deus. Estes momentos nascem, quando mergulhamos dentro da nossa alma e nós nos perguntamos: de onde viemos, onde estamos e para onde caminhamos? E encontramos a resposta neste profundo diálogo com Deus - quando Ele se torna, para nossa existência, o Caminho, a Verdade e a Vida. Assim, compreendemos, que o Senhor nos convida a cumprir uma grande missão: que todos possamos nos chamar de irmãos e de seus filhos.

É preciso que exista mais amor e união entre nós, para que possamos ser a semelhança e a imagem de Jesus Cristo. Foi ELE que afirmou que veio para que todos tenham vida e a tenham em abundância.

Nestas reflexões, quero convosco mergulhar no fundo das nossas almas e procurar viver a vida conforme nos foi dada.

Pe. Jan Zasowski

domingo, 23 de junho de 2013

Kapłan



Jestem kapłanem,
osobą kochaną przez Boga,
lecz pełną słabości i błędów.

Jestem słaby i silny,
kochający i chcący, aby być
kochanym.

Jestem kapłanem – powołany,
aby służyć z całkowitym
oddaniem i poświeceniem.

Jestem kapłanem aby prowadzić
i być prowadzonym.
Jestem kapłanem, aby nauczać
i aby być nauczanym.
Jestem kapłanem, aby zrozumieć
i być zrozumianym.

Jestem kapłanem, aby  być
człowiekiem, który ma czas i
cierpliwość w słuchaniu, który wierzy
i ufa w to co czyni dla dobra drugich.

Jestem kapłanem jak ojciec, który
gromadzi dzieci i zasiada razem z nimi,
aby dzielić się doświadczeniem wiary i
życia.

Jestem kapłanem, aby świat mógł odkryć
i zrozumieć, że istnieje nadzieja wobec
tylu problemów, cierpień i
niesprawiedliwości.

Jestem kapłanem, abym głosił, że Jezus
jest jedyną racją naszego życia.

Jestem kapłanem, aby potępiać
wszystko co jest kłamstwem, fałszem,
grzechem.

Jestem kapłanem, aby dać świadectwo
tego wszystkiego co nauczam i abym
ukazał swym życiem, że jesteśmy
powołani do życia w pełni – w wieczności.

Jestem kapłanem, gdyż wierzę, że jedyna
radość jest ta, kiedy drudzy z nami stają
się radośni.

Jestem kapłanem, gdyż spotkałem największe
bogactwo świata i pomagam drugim, aby też
byli bogaci duchowo.

Jestem kapłanem, aby Bóg był znany każdego
dnia więcej i ja każdego dnia mniej.

Pe. Jan Zasowski



********************************

Nenhum comentário:

Postar um comentário